NIS + NFS = jednoduche reseni?

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Čtvrtek Únor 1 10:42:06 CET 2001

Dobry den!

Potreboval bych provest nasledujici:

Server A obsahuje ucty spousty uzivatelu s jejich hesly v /etc/shadow.

Server B je bez uzivatelu a potrebuji zajistit pristup uzivatelu
ze serveru A k serveru B.

Nechci sdilet /home obou serveru. Kdyz se uzivatel prihlasi, musi mit
/home z prislusneho serveru, ke kteremu je prihlasen.

Napadlo mne sdileni hesel pres NIS a namountovani /home ze serveru
B do nejakeho adresare na serveru A pres NFS, abych mohl zakladat
domovske adresare na serveru B pri zrizovani novych uctu na A.

Kdyz jsem si prostudoval dokumentaci k NIS a NFS, tak me tahle idea
pomalu prechazi. Kazdy druhy odstavec jsou problemy zvlaste se stinovymi

hesly.

Nemate nekdo, prosim, postup, jak to jednoduse vyresit? Treba i na
soukromy mail. Informace o tom, ze "jednoduche" reseni neni je pro
mne take dulezita. ;-)

Jo a jeste jedna poznamka A je RH 6.2cz, B je Slackware 3.2 (libc5),
upgrade nemozny.

                    Moc dik, Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/