IRC robot

Honza Petrous hop na unibase.cz
Čtvrtek Únor 1 11:44:35 CET 2001

> si nejakeho unixoveho
> automaticke joinovani
> programu (pro

Kdyz uz je tu rec o IRC - potreboval bych radu zkusenych.

Potreboval bych provozovat lokalni, absolutne nikam nepropojeny,
IRC server. Bohuzel jsem se dost zamotal v terminologii a
nejak nedokazu z netu vyextrahovat informaci jak toto dokazat
(vim, ze chyba je ve mne, ale jsem z toho opravdu kozich :).

V podstate mi jde o reseni 'on-line' komunikace s nasledujicimi
pozadavky:

 - klient nemusi nic instalovat (predpokladam pouziti nejakeho Java appletu)
 - server musi byt konfigurovatelny pro zabezpecenou komunikaci (ani
   tak nejde o nemoznost "odposlechu" snifferem, jako spise o nutnost
   prokazat se jmenem/heslem).

Nemuzete me nekdo nasmerovat na spravny zdroj? Nemusi se jednat o IRC,
dulezite je, aby byly aplikovatelne dve vyse uvedene podminky.

Diky.

/Honza