i810+Red Hat 7.0. CZ = bez grafiky??

Michal Jursa michal na jursa.cz
Čtvrtek Únor 1 13:10:38 CET 2001

> Peter Andre <peter_andre na centrum.cz> wrote:
>
> -> pokouším se nyní (už asi měsíc) o přechod ze SuSe 6.4. na Red Hat 7.0
CZ.
> -> Bohužel se neustále (i po několika desítkách prolaborovaných hodin)
potýkám
> -> s problémem jak zprovoznit XFree 86 4.0 s onboard grafikou i810. V SuSe
> -> bylo díky sax bez problémů ale v Red Hat 7.0 CZ.  jsem bez úspěchu
vyzkoušel
> -> mimo jiné up i downgrade kernelu, reinstalace, prostudoval vše možné na
síti vče
> -> tně
> -> archívu této konference a bez výsledku...

Tenhle problem jsem resil taky, ale problem neni ani tak v te grafice jako v
AGP, ktere je na te desce. Ja jsem toto resil cca pred rokem, takze 810ka
byla uplna novinka, ale ke vsemu jsem nasel zdrojaky a resenim tedy bylo
nahrat spravny modul do jadra aby bezelo spravne AGP a pak prelozit X-ka s
podporou tohoto chipsetu. Nejnovejsi binarni distribuce X-ek uz mozna 810
podporuji, starsi nemely 810 v defaultu zapnutou a byla tedy nutna ta
kompilace. Sorry, ze to neni prilis konkretni informace, ale uz to je
rok..:)

M. Jursa