Domaci regulace na Linuxu (was RE: 386 jako univarsalni PC)

azeleny na csas.cz azeleny na csas.cz
Čtvrtek Únor 1 14:19:57 CET 2001

DDV,

s nadesni koukam, ze tema zajima vice lidi!

Vystudoval jsem radioelektorniku a zivim se programovanim -> v cislicove
technice kovany nejsem, ale bastlit nemam problem...

Navrh:
1) Nerad bych v teto konfetenci rusil pokud by vetsina melo pocit, ze je to
mimo tema, v krajnim pripade se mohu zkusit optat kamaradu, zda by mi
zridili list (asi by to slo).

2) Libi se mi jak reseni s zbastlenim vlastni ISA desky, tak i paralelni
porty, ale neumim je porovnat... samozrejme mi jde o cenu, chci-li ustrit na
energiich, musim nutne hledet i na pocatecni invetici a bastleni mne bavi.

3) Mohu nabidnout sklep (sklep znamena i vlhkost, ale ne mokro) s krbem pro
cca 20 osob v Praze, takze pokud by byl zajem, muzeme se nekdy vecer sejit a
popovidat, co od takove veci ocekavame, jak ji udelat primerene otavrenou,
napr, pro spolupraci s EZS/EPS, ovladanim pres modem... co koho napadne (ja
jdu tak daleko, ze uvazuji i o vetrne elektrarne, tam by se nejake SW rizeni
taky hodilo a statistickuch dat je vzdy malo)... zpet k tomu sklepu - topi v
krbu by bylo cim a na jidelnicku se muzme dohodnout :-)
Jo, bohuzel nedisponuji zadnou tabuli/flipchartem, pripadny aktivista s
notebookem pro psani poznaemk vitan...

4) pokud to nevadi, muzeme klidne pkracovat v teto konferenci, akorat se
budou blbe pozilat schemata (mnoho priloh, mailserverova smrt :-) )

a.
Aleš Zelený (OK1UUE)
Česká spořitelna a.s.
Na Perštýně 1
113 98 Praha 1
Email: azeleny na csas.cz
tel: +420 2 24995 236
Due to technical difficulties tomorrow has been postponed indefinitely.