Domaci regulace na Linuxu (was RE: 386 jako univarsalni PC)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Únor 1 14:43:30 CET 2001

> Vystudoval jsem radioelektorniku a zivim se programovanim -> v cislicove
> technice kovany nejsem, ale bastlit nemam problem...

Ja Automatizacni techniku, ale obavam se, ze vedomosti odnes cas - od skoly
se venuju pocitacum. No ale neco bych treba z pameti vystaral.

> 2) Libi se mi jak reseni s zbastlenim vlastni ISA desky, tak i paralelni
> porty, ale neumim je porovnat... samozrejme mi jde o cenu, chci-li ustrit
na
> energiich, musim nutne hledet i na pocatecni invetici a bastleni mne bavi.

S ISA mam par zkusenosti - rad se s nima pripojim (sestavil jsem a uspesne
doma provozuji ISA kartu, s portem podobnym paralelnimu - par svabu na vyber
adresy a 8255 pro vlastni rozhrani), ale obavam se, ze ISA slotum zvoni
hrana (no, uz dozvonila).
 Zajimal jsem se i o PCI, ale tam je to neprustrelne (viz. www.pcisig.org,
nebo .com, uz nevim), musite slozit celkem velkou sumu, aby vam bylo
prideleno ident. cislo (uz presne nevim jak to je, je to uz asi rok, co jsem
to zkoumal, vpodstate je to asi jako kdyz budete chtit delat ethernetky -
musite dostat pridelen rozsah hw. adres).

> [...]
pro
> cca 20 osob v Praze, takze pokud by byl zajem, muzeme se nekdy vecer sejit
> popovidat, co od takove veci ocekavame, jak ji udelat primerene otavrenou,
> napr, pro spolupraci s EZS/EPS, ovladanim pres modem... co koho napadne
(ja
> jdu tak daleko, ze uvazuji i o vetrne elektrarne, tam by se nejake SW
rizeni
> taky hodilo a statistickuch dat je vzdy malo)... zpet k tomu sklepu - topi
> krbu by bylo cim a na jidelnicku se muzme dohodnout :-)

Nasla by se i nejaka postel pro prespolni ucastniky? Mam to jen par set
kilometru :-)
Nu vot, v nejhorsim poskytnu pouze nejake to know how mejlem.

S pozdravem Zdenek Bohm