Cestina v KDE

Čtvrtek Únor 1 15:31:00 CET 2001

libor.mitrenga na msi-zlin.cz (Libor Mitrenga) writes:

> Mozna to tu bylo jiz nekolikrat (proto se predem omlouvam).  Ale
> prosel jsem archiv a snazil se aplikovat vsechny postupy na
> pocesteni KDE 2.0.1.

To zni, jako kdyby to nebylo trivialni.

> Ceske to mam. Ale na desktopu mam misto Kos napsane Ko?.

V "K / Control Center / Look & Feel / Fonts / Desktop Icon /
Character Set" jsem vybral iso8859-2.

> V konqueroru nemohu nastavit 8859-2, stale se mi tam drzi 8859-1.

Totez i pro File manager a ostatni polozky v tomto panelu.

Pak jsem jeste pridal prepinac CZ/US klavesnice a v terminalu jsem
vybral Font / unicode. To bylo vse. Ale cestinu nepouzivam, takze
pripadne problemy jsem mohl prehlednout.

Prislo mi hloupe, ze ceska klavesnice nema "@" a nektere dalsi
znaky. BFU to komplikuje zivot - musi se naucit prepinat mezi
klavesnicemi. Myslim, ze by se to melo zmenit.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR