porty na laptopu jsou nemocne

Matej Forman forman na dt.fme.vutbr.cz
Čtvrtek Únor 1 16:02:58 CET 2001

Preji pekny den

Mam novy laptop Targa 300 Xtender.
Mam na nem w98 pro pripad nouze a potom RH6.2.
Rad bych z pocitace tisknul a taky synchronizoval data s mym Palmem pres
seriovy port.

Pri tisku vsak moje 9ti jehlickova epsonka poskakuje a tiskne:
u postscriptu nesmysly, u cisteho textu netiskne cely text a prepisuje
radky.

seriovy port pri komunikaci s palmem vypisuje 'wierd packet'
(hardwarove je vse v poradku, ve win to jede).
Zkousel jsem misto kernel 14 zkompilovat vlastni 18. s paralel. portem
jako modul i primo v jadre.
A nic.

Zkousel jsem nainstalovat na novou partition Debian 2.2, ale tam mi zase
nefungovala mys v X
v console ano. A porty se tvarili ze jsou nedostupne.

Cert vem debian, co uz, ale kde by mohl byt problem v RH?
prosim nepiste ze si mam dat do conf.modules takovy to parport_lowlevel
to sem uz zkousel.
printcap je taky v poradku, myslim ze problem je nekde v pracis porty.
Pro uplnost pcmcia port se sitovou kartou funguje OK.

mate nejake napady?
    Matej Forman

Matej Forman
Brno University of Technology