ipchains accounting - vyhodnoceni namerenych udaju

Martin Arnost (vynechej qecka) "mar" na ariadne.hosting.cz
Pátek Únor 2 00:39:38 CET 2001

Stojim pred problemem, jak merit objem prenesenych dat jednotlivymi
pocitaci pripojenymi skrz linuxovy stroj k internetu. Linux
maskaraduje vnitrni sit (192.168...), pripojeno je to sdilenym
bezdratem ktery se plati podle objemu. Mereni chci realizovat pomoci
accountingu nastaveneho pres ipchains. Potud je mi vse jasne.
To co mi chybi je nejaky soft, ktery bude sbirat namerene hodnoty
a vyhodnocovat je. Vysledek by mohl byt log, kde by byly denni objemy
podle adres. Jeste lepsi by byl vystup v HTML. Zhruba neco ve stylu
MRTG.

Znate nekdo neco vhodneho na tento ucel?

Bye Martin

--
Martin Arnost,
Kaiser Data, Chrudim