Apache, virtual web

lubo lubovpost na pobox.sk
Pátek Únor 2 02:02:49 CET 2001

Potrebujem nakopnut s apache.
Doma sa mi asi podarilo nakopnut virtual web - mne staci
aj jeden host(na testovacie ucely a tak..), ale ani k tomu
sa neviem dostat riadne: telnetovat sa mi k sebe da, ping
podla ocakavani, ftp nie (421 Service not available, remote
server has closed connection) - to az tak nevadi, ale lynx
a netscape mi hadzu toto:

403 Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Apache/1.3.12 Server at www.lex.wdc Port 80

kde www.lex.wdc je meno mojej virt. domeny. V httpd.conf mam
DocumentRoot "/home/httpd/html" a inak sa mi zda, ze ostatne
je tiez vsetko podovolovane. Neviem co s tym - do apache sa
vobec nevyznam. Mam RH62cz(2CD), vsetko mi funguje, skompiloval
som kernel (2.2.14-6.0.1) bez problemov...
Maju mat tie adresare nejake konkretne pristupove prava?
Bocna otazka:
Dalej sa mi neda telnetnut na lex-a ako root, preco?
Inak ako normal user ide a nasledovne 'su' tiez.

Dik za akukolvek pomoc!
P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/