Domaci regulace na Linuxu (was RE: 386 jako univarsalni PC)

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Únor 2 06:09:23 CET 2001

> To by clovek nerekl, cim se takova certifikacni autorita muze zabyvat :-)
>
> BTW: ISA uz je dost mrtva. V kolika novych pocitacich dnes je alespon
> jeden slot?
>

> David Rohleder

V mrtvem ISA slotu bych nevidel az tak velky problem. Naopak tu vidim bezva
sanci, jak vyuzit stary hardware, ktery se uz pro jine ucely nehodi. Pro
rizeni procesu, snimani velicin atd. se takova i386 muze naramne hodit.
Pravda, cas tikajici v BIOSu a ktery nebyl s to prekonat Y2K, uz nebude asi
k nicemu. Zde je ale prave sance pro linux.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz