Jaky nejvetsi HDD lze pouzit na 386SX - config jadra x.x.x

Jiří Lhotský jlhotsky na pstroj.cz
Pátek Únor 2 07:54:24 CET 2001

> Dobry den,
>
> mam doma starou 386SX a je mi ji docela lito, takze jsem uvazoval
> o tom, ze bych ji pouzil jako takovou zalohovaci masinku. Nicmene
> jsem se dovedel, ze do toho nedam vetsi disk nez nejakych 500M -
> ze pry je to zalezitost BIOSU a s tim nic nenadelam.
>
> Chtel bych se tudiz zeptat, jestli je to opravdu tak, pripadne
> nelze-li to nejakymi cary mary pri kompilaci kernelu (pripadne
> jinym softem pro linux) obejit?
>
> Dik za jakekoliv info.
>
> Martin Sittek

K diskům Western lze sehnat na www.wd.com Data Life Guard Maker, který
obsahuje "EZ-BIOS". V "klasickém "BIOSU je stále viděl nadetekovaná
nesmyslná velikost
disku, ale po nabootování je velikost v pořádku. Vyzkoušeno s 1GB HDD na 386
a 4GB HDD na 486.

Jiří Lhotský