OT: kermit a TCP/IP ?

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pátek Únor 2 08:11:28 CET 2001

Alexandr Malusek wrote:

> Ano.

> Verzi kermitu je mnoho a kazda ma nejmene milion vselijakych voleb.
> Asi nezbyde, nez se do dokumentace podivat na "set host cosi".  Vice
> viz napr. http://www.columbia.edu/kermit/

Ja jsem pred tim, nez jsem posilal ten prispevek, asi pul
dne hledal v manech a na netu taky :-) "set host cosi" jsem
pochopitelne zkousel, ale nejde se k "host" pripojit. Problem
je, ze jsem z niceho, co jsem cetl, nepochopil, co a na kterem
portu na "host" musi poslouchat (kermit v server modu ??).
Asi na to pujdu z druhe strany a budu se muset zeptat autoru
emulatoru... sorry, ze jsem otravoval.

Diky,
		Michal Hajek

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz