RE: 3C509B VYŘEŠENO

Novy David novy na HRADEC.UHUL.cz
Pátek Únor 2 09:33:49 CET 2001

> Od:     Novy David <novy na HRADEC.UHUL.cz> 02.02.2001 08:20:29

> na disketě s ovladači je 3c90xcfg.exe, kde se dá nastavit typ připojení
(ne
> autodetect). Jiří Lhotský.
>
> To ale funguje pouze na Win95,98,NT a na linuxu?

Ja osobne bych nabootoval "cisty" DOS a z nej spustil tu utilitku.
Podivejte se, zda nema nastavene BNC natvrdo.
Win 95, 98, NT prebiraji nastaveni karty a nemeni je. Nevim jak je tomu u
linuxu (IMHO by to principielne mozne bylo - nezkousel jsem).

Michal Vymazal

Děkuji za pomoc, nabotoval jsem cistej dos, spuštěcí disketa Win 95 přes
CTRL + F5, spustil jsem 3c90xcfg.exe, změnil typ na rj45, a jedeto.