386 jako univarsalni PC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 2 09:07:44 CET 2001

| jenze nevim, jak se tvori potrebne periferie - v podstate bych traba
zacal
| teplotnim cidlem - analogova cast je mi jasna, SW cast taky, ale co si
posit
| s tim, ze dostanu nakonec napeti v formatu BCD (prevod teplota -> napeti,
SW
| prevod dle charakteristiky cidla) a co dal?
| Jaky svab se pouziva, abych mohl toto napeti z toho serial portu precist
| jak se adresuji jednotliva zarizeni na te sbernici... velika neznama.

Tihle do toho delaji:

www.analog.com
www.maxim-ic.com
www.ti.com

tam najdete vsechno co potrebujete.

| Cirou nahodou nejaky trik ja nainstalovat RH (5.1/6.2) na PC s 4MB RAM
asi
| neni, bude to chtit instalovat na PC s vice pameti, nebo jinou
distribuci,
| jine reseni jsem zatim nenasel...???

Doporucuji RH5.2cz, mam pocit, ze jsem to prave na jednu 4?MB 386
instaloval, ale trvalo to nekolik hodin. Nevzpominam si uz ale presne,
jestli mela 4 nebo 6 MB. Ale chodily tam i Xy (fvwm2) s ICA klientem.
Kupodivu zhruba stejne rychle, jako na P-100/W95.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications