Jaky nejvetsi HDD lze pouzit na 386SX - config jadra x.x.x

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 2 09:50:01 CET 2001

| Odesílatel: Petr Bravenec <Petr.Bravenec na semperflex.cz>
| >
| K čemu to? Taky jsem to dostal ke kterémusi disku, ale nikdy jsem to
| nepotřeboval.

Moje slova... Muj BIOS taky zna max. 8GB disky, ale mam tam 45G bez
jakychkoliv problemu. Samozrejme vsechny bootovaci partisny musi se vlezt
do onech dolnich 8GB, jinak nejspis nebootne.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications