LyX a PDF - podivne chovani

Michal Měšťan mestan na zce.cz
Pátek Únor 2 13:38:13 CET 2001

Dobry den

> Ano a ne. LyX pouziva na cestinu implicitne Babel a zatim mi bez nej
> nechodi. Ale muzete vygenerovat TeX soubor, zmenit hlavicky, smazat
> \selectlanguage a prelozit pdfTeXem.

Opět ano a ne... z csLaTeXem to lze.
zajistim v lyxrc, aby se volal cslatex, v
nastaveni dokumentu musi byt volba pouzit
implictni jazyk (tim to babel nezmrsi) a kodovani
na iso-8859-2. S vysledkem jsem nerazil na
problemy, prevod ghostscriptem. Pak pri exposrtu
do LaTeXu, je potreba s tim souborem jenom smazat
pripony u pouzitych obrazku aby se pouzily
alternativy misto postscriptu.
Tohle reseni samozrejmen bude fungovat jen pro
cestinu, nebo pro prepnuti do jineho jazyka
nepouzit funkce lyxu, ale zadat jako "TeX kod".

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec na iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze
stat, ze reakce na majlik bude nekdy az tydny...