Netscape a spousteni aplikace

chocholaty na gncz.cz chocholaty na gncz.cz
Pátek Únor 2 14:14:33 CET 2001

> /cesta/k/programu "%u"

Diky za radu, ale nefunguje to, otevre se okno "Netscape: subprocess
diagnostic (stdin/stdout)" s chybovou hlaskou:
gv: Cannot open file
mailbox:/home/libor/nsmail/GNCZ?id=0102011459300.05488%40hampl&number=24728804&part=1.2
(neni souborem ani adresarem)

Takze nic :-(
Vam to tak funguje?

Libor Chocholaty