Mirror RedHatu v CR

Vitezslav Samel samel na mail.cz
Pátek Únor 2 15:05:04 CET 2001

>    Napodobne, jsem za firewalem s NATem, adresy, pod kterymi me
> ftp.linux.cz vidi jsou v reversni DNS a i presto to trva ty 2-3 minuty,
> jak pisete. Ostatne, s ftp.muni.cz (=ftp.linux.cz) jsem mel problemy uz

	Nemate nahodou firewall nastaven tak, aby zahazoval pakety na TCP
port 113? FTP server na ftp.linux.cz je totiz nastaven v IDENT modu. Posila
dotazy na klientuv port 113/tcp, aby zjistil klientovu identitu. Pokud na
klientovi bezi nejaky ten identd nebo nic (ale klient posle zpravu, ze je
port nedostupny), tak jde vsechno rychle. Pokud vsak zahazujete vyse uvedene
pakety, tak to po nejakem case skonci na timeout - a to by mohly byt ony dve
minuty.
	V mem pripade pomohla instalace fake ident
 (http://www.ajk.tele.fi/~too/sw/).

		Ahoj
			Vita