RH7.0cz, ATI Fury Pro VIVO

proj proj na email.cz
Pátek Únor 2 14:34:58 CET 2001

Zdravim,
zkousel jsem nainstalovat RH7.0cz na PC s ATI Fury Pro VIVO 32MB, a
nepodarilo se mi rozchodit X-window. Xconfigurator spravne najde monitor a
oznaci frekvence, presne podle manualu (ADI MS4), spravne graf.kartu, pamet,
ale pri pokusu o testovaci obraz se rozsype synchronizace a jeste se mi
nepodarilo pri zadne barevne hloubce a rozliseni dostat nerozsynchronizovany
obraz. V nejhorsim pripade napise monitor, ze frekvence je mimo a zcerna.
Kdyz jsem chtel zkusit toto na rozliseni 640x480 tak se obraz tak rozsypal,
ze jsem nebyl schopen ani korektne ukoncit dialog Xconfiguratoru. Nezbylo,
nez trojhmat Ctrl-Alt-Del. ATI ma TV vstup / vystup a pri startu PC je
defaultne nastaven TV rezim, tj. obraz je zhora a zdola zuzeny a az po
prepnuti do normalniho rozliseni u Woken se roztahne pres celou obrazovku.
Neni to napr. tim, ze X neumi tento rezim prepnout? Nevite nekdo, jak to
udelat?
Diky za kazde nakopnuti.
Pavel