Stahnuti a upload souboru pres FTP

Martin Koníček martin.konicek na atlas.cz
Pátek Únor 2 21:57:32 CET 2001

Ahojky vsichni.

Uz jsem konecne zacal chapat vyhody linuxu, ale ted k necemu jinemu.

Mam k dispozici ssh konto apotreboval bych stahnout webove stranky pomoci ftp do zadaneho adresare (cely ftp server--->adresar\cely ftp server) a pak to zase zapsat na jiny ftp server. Vse nejlepe pomoci ssh skriptu a jen prikazu ftp. Servery nepodporuji fxp!

Budu rad, kdyz nekdo napisete skript, ci kompletni popis jak to udelat. Neco typu slysel jsem o tomhle softu radsi ani neposilejte, jsem zacatecnik.

Diky

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> http://in.egarden.cz <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--
-->> http://archiv.3web.cz <<--

PGP Finger: EC11 A3DC 9DB4 FFB9 D83C  5542 F3EE 0324 4563 652C