Zprovozneni modemu SupraExpress 56i PRO SP2560

Loockey Fish fishie na seznam.cz
Neděle Únor 4 11:29:55 CET 2001

Nedavno tu nekdo psal ze zprovoznil tento modem %SUBJ%. Na
otazku mi neodpovedel. Proto se ptam vsech zda-li nekdo nema
skusenosti z jeho zprovoznenim. Jenou se mi stalo ze se zase
sely windoze pri pripojeni k internetu a i po restartu
cvrcel.Porad.Behem POSTu BIOSu i v cistym dosu.Pak jsem najel
do Linuxu(distribuce RH6.0) a spustil jsem diag.Po analyze
seriovych portu analyzoval PS/2 port a tam se to seklo.V tom
modem zmenil cvrkot na jediny vysoky ton.Ja mam ale PS/2 port v
BIOSu vypnuty. Avsak PS/2 port je standartne na IRQ 12 a k tomu
se hlasi i ten modem.Druha stranka veci je ale to, ze modem je
namapovan vysokov pameti.Tady je vypis z /proc/pci:

   Serial controller: Unknown vendor Unknown device (rev 1).
Vendor id=127a. Device id=1002.
      Medium devsel.  Fast back-
to-back capable.  IRQ 12.  Master Capable.  Latency=64.
Non-prefetchable 32 bit memory at 0xdffe0000 [0xdffe0000].
  Bus  0, device  15, function  0:

Nastavil jsem /dev/ttyS2-setserial /dev/ttyS2 irq 12 port 0xdffe0000
pak echo "ATA" > /dev/ttyS2
A vypsalo to chyba vstupu a vystupu.
Zkusil jsem jeste zapis na /dev/psaux
cat /dev/psaux vypsalo pismeno t z carkou
zkusil jsem na nej neco zapsat ale pak se kompletne seklo a
pomohl jenom restart
Jsem u konce se svymi pokusy a nevim jak dal.