scp s parametrem -B - zacatecnik

Vladislav ©vadlenka vsvadlenka na volny.cz
Neděle Únor 4 21:09:56 CET 2001

Moc prosim o radu - kde hledat.

Potreboval bych davkovy prenos souboru neduleziteho usera, ale nechci delat
zadne bezpecnostni diry.
Takze jsem zalozil na obou masinach specialniho uzivatele pro tento prenos.
povel scp /adresar/soubor uzivatel na masina:/adresar/soubor funguje, ale ovsem
chce heslo.
povel scp -B /adresar/soubor uzivatel na masina:/adresar/soubor mi odpovi:
Permission denied (publickey,password)
Ja to chapu, ze nechce nikoho jen tak pustit dovnitr, jenze v man jsem o
parametru -B toho moc nenasel - jen ze je prave pro ten davkovy mod.
Manualu je mnoho a trochu jsem se v nich ztratil.
Zkusil jsem na obou stranach vygenerovat key pro usera pomoci ssh-add (na
obou stranach stejne jmeno a heslo), ale to nepomohlo, asi jsem uplne mimo.

Diky za nasmerovani.
--
Zdraví Vás
©vadlenka