.bash_history a .bash_logout

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pondělí Únor 5 01:46:14 CET 2001

Ahoj,
    mam tady jeden takovy maly problem. Procitam si tu "Securing and
Optimizing Linux: RedHat Edition" a chtel jsem si podle toho upravit
skript .bash_logout, aby se pri odhlaseni smazal soubor .bash_history.
Do skriptu .bash_logout jsem tedy pridal radek

rm -f $HOME/.bash_history

Funguje to, ale ne uplne tak jak jsem ocekaval. Kdyz se totiz odhlasim a
prihlasim, neni soubor prazdny. Teprve kdyz se znovu odhlasim a
prihlasim, tak se vzprazdni. Predpokladam ze je to tim, ze se prikazy z
historie drzi v cachi, a do souboru se zapisuji teprve po provedeni
sktiptu .bash_logout. Co s tim? Jak to udelat, aby se ten soubor smazal
skutecne po kazdem odhlaseni?