Tisk v barve na HP 930c - tip

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Únor 5 08:00:31 CET 2001

On 04-Feb-2001 Peter Erbak wrote:
> Dobry den,
>
> hledal jsem v archivu konference tipy na tisk pod linuxem,
> konkretne na HP 930c v barve.
>
> Mozna nekoho bude zajimat informace, ze relativne VELMI
> kvalitne tiskne tato tiskarna pomoci programu Turboprint
> z http://www.turboprint.de/.
> Jedna se o beta verzi zrejme budouciho komercniho produktu,
> myslim ale ze stoji za vyzkouseni.
Myslim ze na linuxtoday.com se objevila zprava, ze HP uvolnilo drivery pro
linux pod GPL (proste i zdrojove texty). Nekdy v dubnu by mely byt jeste
novejsi drivery pro tisk na barevnych tiskarnach. To co je uvolneno v
soucasnosti, vetsinou potrebuje pro vyuziti vsech vlastnosti postscript.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o., http://www.tmapy.cz