Domaci regulace na Linuxu (was RE: 386 jako univarsalni PC)

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Únor 5 07:54:59 CET 2001

>  Zajimal jsem se i o PCI, ale tam je to neprustrelne (viz.
> www.pcisig.org, nebo .com, uz nevim), musite slozit celkem velkou
> sumu, aby vam bylo prideleno ident. cislo (uz presne nevim jak to je,
> je to uz asi rok, co jsem to zkoumal, vpodstate je to asi jako kdyz
> budete chtit delat ethernetky - musite dostat pridelen rozsah hw.
> adres).

to j e pravda ale pokial to chces len na domace pouzitie a nie na
predavanie tak si ho das take abi sa ti to doma z nicim nebilo.
> Nasla by se i nejaka postel pro prespolni ucastniky? Mam to jen par
> set kilometru :-)
> Nu vot, v nejhorsim poskytnu pouze nejake to know how mejlem.

kdo ma sklep ma zahradu a na zahrade mozno bude plac na stan ;)

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopu hrobceky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.