386 jako universal PC - projekt

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Únor 5 11:07:52 CET 2001

uhlar na fantomas.sk schrieb in Nachricht
<981364840.528420 na virtual.nextra.sk>...

>-> Linux je zajimavy, ale jakou distribuci, asi nebudu lhat, ze zakladni
>-> predpoklad je 2 MB Ram, coz jak normalne vim je pouze jadro Linuxu.
>
>naozaj je problem upgradnut RAM ?

No, dnes uz moze byt celkom problem zohnat napr. kratky SIMM
(btw, keby niekto chcel, 2 x 1 MB este kdesi v sufliku mam :-)).

Ja som s Linuxom zacinal na 386DX40 so 4 MB a nebola to az taka
tragedia, dokonca to aj kompilovalo jadro v case tak tristvrte hodiny.
Kvoli X-om som upgradoval na 8 MB. To bolo pravda v casoch,
ked jadra serie 2.x este neboli na svete a urobit dll-ku vyzadovalo
znalost voodoo ritualov :-)

Zdravi
--
                                                             Stano