LD_LIBRARY_PATH

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Pondělí Únor 5 11:52:13 CET 2001

Preji pekny den,

kam mam umistit prikazy

echo "Nastavuji LD_LIBRARY_PATH"
export LD_LIBRARY_PATH="/usr/local/openlink/odbcsdk/lib"

aby tato promenna byla pristupna ve vsech uctech ? Zkousel
jsem pridat tyto radky do /etc/rc.d/rc.sysinit.
Echo se mi pri startu vypise, ale kdyz se prihlasim jako
root a dam export, promenna tam neni.

Vim ze by slo pouzit /root/.bash_profile ,ale davat prikazy
do vsech uctu rucne se mi nechce.

Navic bych potreboval, aby se promenna projevila i pro ucet
nobody. Tedy, aby ji mel nastavenou klient, ktery se pripoji
pomoci http a pracovni adresar pro nobody-ho jsem nenasel.

Poradi mi nekdo. Je mozne, ze na to jdu uplne spatne.

Diky,

Kolbis