Problem se nenazranym kvantifikatorem v Perlu

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Únor 5 12:18:43 CET 2001

Borek Lupoměský <borekl na volny.cz> wrote:
>    Jasne, tohle funguje a existuji i jine zpusoby. Mne spis zajimalo,
> proc nefunguje +? nebo *? a nedela, co delat ma tj. sezrat nejmensi
> mozne mnozstvi znaku pri platnosti regularniho vyrazu.

Mozna je tu problem s ruznym zpozdenim dopisu a dopis od p. Pazdziory
jste jeste necetl, ale skutecne je to tak, jak psal: Modifikator
"?" za "*" nebo "+" nerika nic o zacatku, ale jen o konci - zda skoncit
na prvnim moznem nebo poslednim moznem znaku tak, aby zbytek regularniho
vyrazu slo jeste aplikovat. A v manualove strance se to vcelku jasne
pise: ... (given a particular starting location) ... Na zacatku ale
mate "\.", coz vzdy znamena prvni nalezenou tecku. Schvalne zkuste tyto
dva vyrazy:

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science