Timouty u eepro100 (i82562)

Pondělí Únor 5 13:35:29 CET 2001

> mam intelovsky board D815EEA s integrovanou sitovkou (i82562, driver eepro100),
> jadro 2.2.18. Sit normalne jede, ale po nejake dobe provozu zacne hlasit
>
> eepro100: cmd_wait for(0xffffff80) timedout with(0xffffff80)! a je konec.
>
> Diky za nakopnuti prislusnym smerem

<joke>Ptej se u Linuse, ten tvrdi, ze je to nejlepsi sitovka/driver v
Linuxu</joke> (nacerpano z linux kernel od Leose Literaka na
Computerworldu)

Ted vazne... mas to jako modul nebo standalone? Pokud jako modul pomuze
vykopnuti a znovunatazeni modulu? Pokud ano, je to na bug report, pokud
ne, chybu bych hledal v zeleze...

BTW presne podobne (trosku jinak) jsem pohorel se znackou DLink... proc
noname ala Planet & spol. tu podporu maji daleko kvalitnejsi nez
'znackove' komponenty? - alespon co se sitovych tyce... :-(

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno