Samba 2.0.3 -> 2.0.7 - doplnek

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pondělí Únor 5 13:46:44 CET 2001

> Preji prijemny den
> a potrebuji nasmerovat.
> Vcera jsem vymenil stary server s RH 5.2 + Samba 2.0.3
> za RH 7.0cz a samba 2.0.7
> smb.conf jsem prenesl bez uprav.
> Používám tento server pro prihlasovani do "domény" z W95 OSR2
> Ve win mam pusteny profily a ty se mi vzdy kopirovaly
> do adresare HOME/profile.
> Takze v HOME/profile byly: user.dat, okolni, recent, plocha
> Po prekopirovani dat na novy server a prihlaseni se mi vse kopiruje
> primo do HOME. Prava se nezmenily (nebo jsem slepy)
> Nepotkal jste se nekdo s timto chovanim?
> [...]

jeste bych doplnil:
zmenil se hostname (puvodne byl hostname ntlin, nyni cluster1),
takze jsem do smb.conf doplnil
netbios.name = ntlin
takze prece jenom nejaka ta zmena byla
Pak jsem se snazil tu chybu napravit a doplnil jsem
logon path = \\%L\%U\profile (puvodne bylo default, tedy \\%N\%U\profile)
ale to nepomohlo
 s pozdravem

 Radek Kohout
 Radek.Kohout na op-profashion.cz