Mys s koleckem

Jiri Biba student bibaj na feld.cvut.cz
Pondělí Únor 5 14:09:44 CET 2001

Ahojky lidicky, nemate nekdo rozchozenou mys s koleckem od
Genius - ted je na trhu - dvoutlacitkova se sirokym (relativne)
sedivym koleckem s aretaci, ktere by zaroven melo fungovat jako
treti tlacitko (tedy pod Woknouz chodi... je pod nim nejake blbe
menu). Potrebuju novou mys a nechce se mi kupovat tritlacitkovou
dvoukoleckovou (draha) A4tech. Libilo by se mi kolecko,
ale prirozene pod linuxem nechci prijit o prostredni tlacitko -
nemate to nekdo rozchozeny bud jen jako tritlacitkovou mys, popr.
jako (plnohodnotnou) tritlacitkovou mys s koleckem?
															Bebe