Zprovozneni modemu SupraExpress 56i PRO SP2560

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Únor 5 16:58:52 CET 2001

On Sun, 4 Feb 2001, Loockey Fish wrote:

>    Serial controller: Unknown vendor Unknown device (rev 1).
> Vendor id=127a. Device id=1002.
>       Medium devsel.  Fast back-
> to-back capable.  IRQ 12.  Master Capable.  Latency=64.
> Non-prefetchable 32 bit memory at 0xdffe0000 [0xdffe0000].
>   Bus  0, device  15, function  0:
>
> Nastavil jsem /dev/ttyS2-setserial /dev/ttyS2 irq 12 port 0xdffe0000

Tohle z principu nemohlo fungovat. Adresa 0xdffe0000 je adresa v pameti,
kam ma ten modem namapovanou nejakou svou pamet nebo svoje vlastni porty,
pomoci kterych se s nim komunikuje. Skutecne seriove porty ale nejsou
mapovany do pameti (a navic x86 podporuje jenom 16-bit adresu I/O portu) a
zapisuje se na ne instrukci out a nikoliv mov.

> Jsem u konce se svymi pokusy a nevim jak dal.

Ani ja ne. Pokud k tomu modemu nemate dokumentaci a nechcete stravit
nekolik nejlepsich let vaseho zivota marnymi pokusy o zprovozneni, nechte
toho. To ze ma ten interni modem nejakou svoji vlastni inteligenci jeste
neznamena, ze je ma take standardni seriovy port.

Jaroslav Gratz