.bash_history a .bash_logout

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Pondělí Únor 5 19:17:05 CET 2001

| Neskusal som to, ale mozno by bolo lepsie ho skratit:
|
| echo "" > .bash_history

To bude mit ale stejny efekt; jestli jsem to spravne pochopil
tazatel chtel, aby se history po ukonceni neulozila, coz
toto neresi.
Musite rict bashovi, ze to nema ukladat, ne ze to ma pred ukladanim
promazat.

Tzn. napr. pouzit prikaz unset HISTFILE

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>