Dalsi balicek otazek (skener, modem, zvuk, rpm, jadro, to be continued)

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Pondělí Únor 5 20:07:37 CET 2001

Dobry den,

pred par tydny jsem si nainstalil RedHat Linux 6.2 a konecne mi vetsina veci
funguje tak jak ma, jenom se mi nedari "par" malickosti, takze tady je
seznam a kdyby nekdo vedel, tak budu rad.

- da se rozjet skener Genius ColorPage HR6 V2 USB? V seznamech podporovanych
zarizeni jsem ho nenasel :((, ale treba to jede na nejaky jiny ovladac ci co
(transparentni predlohy ozelim)? Nebo nic :((

- jak mam zprovoznit zvukovku AW35? Kdyz jsem si predtim hral se SuSe 6.4 z
Chipu, tak tam sice byl ovladac, ale zvuk se nekonal :((

- pak mam taky nejaky modem (nebo winmodem). je to interni s chipem Conexant
HCF (nebo tak nejak). Na netu jsou original ovladace pro HSF, ty jsem stahl,
ale neni k tomu ani readme. Nemate s tim nekdo zkusenosti?

- daji se nainstalovat na muj RedHat balicky pro SuSe 6.4. Na ChipCD mam
totiz KDE2.0.0 a tak si rikam, ze bych to treba nemusel stahovat z netu (tim
modemem to nejde zrovna rychle)

- a jeste neco (pak uz dam pokoj) Jak mam do meho RedHatu dostat nove jadro
2.4.0. Dival jsem se jak na to v knize Linux - prakticky pruvodce a taky
tady v konfu, ale mam pocit, ze u me je to nejake jine (nemocne :( A ma to
nove jadro vubec smysl? Ty adresare a tak mi vubec nesedi. (jestli je to
stejne, tak prosim o nakopnuti :))

Dik za odpovedi a nakopnuti

jarda
e-mail | jarda.kosulic na centrum.cz