ppp, rpm, CD, TV grab

Valter valter na atlas.cz
Pondělí Únor 5 22:10:34 CET 2001

Ahoj !

1) Su medzi 2.4.0-preXX a 2.4.1 take rozdiely, aby nechodilo ppp
s kernelom 2.2.x mi ppp funguje
s kernelom 2.3.x tiez
s kernelom 2.4.0-pre12 tiez
iba kernel 2.4.1 ma nejake protesty

2) mam nainstalovane RH6.2CZ a z neho rpm-3.0.4-nieco
nevie rozbalovat baliky zabalene pomocou rpm-4
Stiahol som rpm-3.0.6 ale ma nejake protesty
(glibc => 2.1.3 conflict with ...), ktoru samozrejme nemam.

3) Co ma privadza k otazke: Je uz k dispozicii CD s RH7.0 niekde
volne predajne ? (niektore veci su na stahovenie cez dial-up
predsa len trochu velke)

4) Mam v pocitadle TV kartu (Dart TV Live) s cipom bt878.
Hodil by sa nejaky soft na grabovanie (video+audio).
xawtv  mi zaznamena zvuk,
kwintv pre zmenu iba obraz (0.5s zvuku nepovazujem za dost)
bttvgrab skomilovany iba s tk za vela nestoji (frontend
dava programu nejake divne parametre). Je to s KDE lepsie ?

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe