Problem se nenazranym kvantifikatorem v Perlu

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pondělí Únor 5 21:36:28 CET 2001

On 5 Feb 2001 12:11:46 +0100, Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz> wrote:

> co vsechno se musi provest v C (uvnitr Perlu), aby se nasla tecka, kdyz
> pritom lze pouzit strrchr() s pravdepodobne stejnym efektem. Neslo o to
> nutit vam neco jineho nez Perl, ja si take nepisu jednorazove veci v C.
>
>  Proste ja bych ocekaval neco jako strrchr() na miste toho $a =~ ....;
>
>  Pokud se Vas to dotklo tak se omlouvam, ja chtel byt jizlivy jen vuci
> Perlu :-)

No tak to pozor! ;-)

Myslim, ze jde nejen o to, kolik kodu se musi provest na jednu
kompilaci a provedeni regularniho vyrazu, ale i napokolikate zvladnete
mit spravne "error by one" problem a jestli je na prvni pohled z te
veci videt, co priblizne dela.

U /.*\.(.+)$/ je to videt vcelku fajn, a to, ze /\.(.+?)$/ neni jejim
ekvivalentem, je hold neprijemny side effect.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org