Jadro - moduly

David Kuzela david na kuzela.cz
Úterý Únor 6 00:07:06 CET 2001

Petr Šobáň pise:
> Právě že mám primary w95 - extended linux a další fat32.
> A mám to tak proto že potom z Linuxu bez problémů můžu psát na primary.
>
> PS. Prostě nevím jak bych potom z Linuxu (pokud by byl na primary)
> přistupoval na jinou primary na stejném HD. U w95 a DOS to nejde.

Nedavno jsem instaloval pocitac, kde jsou (mimo jine) tri primarni partisny,
na prvni je dos, na druhe WinME a na treti linux. Linux (jako obvykle :-)
nema problemy a vidi vse. WinME vidi svoji partisnu a tu DOSovou. DOS vidi
jenom svoji fatku (ME maji fat32, kdyby bezely na fat16 IMHO by je DOS videl
take).

Vsecho bootuje bez problemu, jenom je treba mit MBR disku loader (napr.
grub -- doporucuji zkusit :-), ktery umi nastavit partition jako aktivni.
(predevsim) Pro MS systemy je pekny i bootloader Martina Hinnera
[penguin.cz/~mhi] musi se instalovat z DOSu, ale umi napr. i bootovat DOS
a Win z jedne partisny.

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-