harddisk -> sleep

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Úterý Únor 6 07:20:36 CET 2001

Michl Ladislav wrote:

> hdparm -S xxx /dev/hdx

Setric harddisku nebo energie jim sezrane? Pokud b), tak viz vyse, pokud
a), tak bych doporucil presne tohle nedelat. Disk je treba mechanicky
odpruzit (neudusit), ale kdyz uz se roztocil, tak at se toci. Urcite mu
to prospeje vic nez vecny "k zemi/vztyk".
BTW rozjezd je taky celkem "energeticka supa", takze bych to osobne
nedelal v zadnym pripade.

  Tom