Matrox Millennium G450 - potreti

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Úterý Únor 6 11:04:18 CET 2001

Zdravim,

	zjistil jsem, ze se tu probira funkcnost Matrox Millenia G450 a to me
zajima. Vcera jsem si ji dal do compu a chtel rozbehat v X. Neuspesne.
Precetl jsem si vsechny prispevky, co se tu kolem toho psaly, zkousel
jsem vselicos, nic mi nepomohlo :(

	V compu mam
Linux version 2.4.0-0.99.5 (root na worm.fortech.cz) (gcc version
egcs-2.91.66 1999
0314/Linux (egcs-1.1.2 release)) #1 Mon Jan 29 16:27:37 CET 2001
Memory: 126360k/130988k available
Board Vendor: ASUSTeK Computer INC..
Board Name: CUSL2-M.
Board Version: REV 1.xx.
hda: WDC AC22500L, ATA DISK drive
hdb: WDC WD100EB-00BHF0, ATA DISK drive
hdd: CD-ROM 40X/AKU, ATAPI CD/DVD-ROM drive

	Je to puvodne RedHat 6.1, postupne updatovany vsechny mozny RPM, takze
ted je to mutant RH 6.1, 6.2 a mnou prelozenych SRPM z Rawhide a RH
7.0/7.1b. Jak vidno, kernel je 2.4.0, glibc je 2.1.2.

	Ted X: prelozil jsem si SRPM z RH7.1b Xfree86-4.0.2-6.src.rpm, vsechno
se prelozilo bez problemu, vcetne mga driveru, ktery jsou primo od
Matroxu v tom SRPM.
	Po instalaci tehle X, jeste se starou S3Virge vse fungovalo dobre. Pak
jsem tam vrazil to MM G450 a pustil konfiguraci X (xf86cfg).
	Konfigurace se pustila v rozliseni 1920x1280 (nevim presne ty cisla),
coz je trochu hodne, ale mam 19" monitor, takze bylo videt o co jde.
Nakonfiguroval jsem si rozliseni, hloubky barev, ... a ulozil konf.
	No pak jsem pustil X, pocitac zachroustal diskem a zdechnul - totalne,
pomohlo jen tlacitko reset. Po rebootu jsem zkousel menit konfigurace X
vsema moznyma zpusobama, vypinat DRI, GLX, ... loadovat agpgart a mga
moduly pro DRI, vysledek porad stejnej.

	Takze jsem s tim v koncich. Prosim nekoho, kdo je schopnej podat
vysvetleni, popr. radu, jak to vyresit, aby mi pomohl. Budu mu velice
vdecnej.
	Pomuze upgradovat celej RH, treba na rawhide, nebo 7.0/7.1b?

	Stacilo by mi, kdyby to slo v nejaky "svga" nebo "vesa" modu,
nepotrebuju v X zadny 3D akcelerace, jen vysoky rozliseni s 32/24bpp. Tu
kartu chci v kompu ale nechat, neradte mi, vymenit ji :-)

Edas