Netcape 4.76 a prace s address bookem na RH6.2CZ

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Únor 6 12:46:22 CET 2001

Dobry den,
po te, co jsem presel z bajecneho RH6.1en na RH6.2cz bylo vse take bajecne. Az
do chvile, kdy jsem zacal pracovat jako obvykle. K mailovani pouzivam Netscape
Communicator 4.76. Pri praci s address bookem se mi stava nasledujici:

1.    Nektere polozky nelze editovat. Odmitaji se jim zobrazit properties
2.    Pri pokusu o vlozeni nektere polozky do adresy noveho mailu Communicator
beze slova spadne
3.    Nelze pridat novy address book (ve verzi 4.75 to jde)
4.    Pri vkladani a mazani polozek do address booku se nekdy nova polozka
nezobrazi (musi se prepnout do jineho a zpet) nebo se odmitne smazat, coz je jiz
na porad.

Po upgradu systemu na RH6.2cz jsem puvodni data v address boocich naimportoval.

Tohle vsechno mi na RH6.1en fungovalo. Jsem, uprimne receno, z toho frustrovan.
Prechazel jsem na RH6.2cz kvuli cestine v LyXu a tvorbe PDFek, ale jak jsem
pozdeji zjistil, stacilo pridat $HOME/.lyx/lyxrc z RH6.2cz a uz to fungovalo,
ale to uz bylo pozde.

Dokazete nekdo poradit jak na to? Verim, ze to muselo uz nekoho potkat.

Diky, Libor Chocholaty