Red Hat Linux 7.0.90 (Fisher)

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Úterý Únor 6 13:22:09 CET 2001

> [...]
> znemoznoval nasazeni jako server (nebo cokoliv jineho). Krome toho jsou
> pravidelne zverejnovany aktualizace a navic verze 7.1 je binarne
> kompatibilni s verzi 7.0 (ma stejne major number). Z tohoto pohledu to
> tedy bude "de fakto" stejna distribuce jako pred tim, akorat s novejsimi
> balicky (a samozrejme nejakym tim vylepsenim navic). Problem bych videl
> spise s tim, ze na nove verze nemusi byt pripravene komercni programy (v
> 7.x jsou nove knihovny, ale samozrajme lze s balicky compat-* provozovat
> puvodni aplikace pro Glibc 2.1, ktera byla v RH 6.x)

tohle jsem myslel tak ze pokud provozujete 50 serveru, na kterych navic
bezi dost veci ktere nejsou ve standartni distribuci, tak je IMHO lepsi
delat hromadny prechod az pokud je k tomu realny (coz je samozrejme
subjektivni) duvod

(pro mne je to napr. zacleneni jadra 2.4, lepsiho kompilatoru nez v 7.0
atd.)

pro tuto distribuci si odladim ostatni externi aplikace a pak uz muzu
upgradovat jak na bezicim pase(skoro)

> Tvrdit, ze se zda tahle verze pouzitelnejsi je dost odvazne, protoze je to
> beta a ma mnohem vice problemu (at uz nyni znamych nebo jeste
> neodhalenych), nez podzimni ostra 7.0 :-)

ups, mnel jsem na mysli samozrejme az ostrou 7.1

marek cervenka
cervajs na fpf.slu.cz