File system EXT2

Martin Kubecek Martin.Kubecek na bull.cz
Úterý Únor 6 16:48:11 CET 2001

Zdravim linuxove experty.

Smazim se pochopit vztak mezi velikosti fragmentu a velikosti bloku.
V napovede k programu mke2fs jsem se pouze dozvedel ze velikost bloku mohu
zadatat bud 1024, 2048 nebo 4096.
Ovsem o velikosti fragmentu se nepise nic. Zrovna tak se clovek nedozvi, co
to vlastne ten fragment je.
Jedine vysvetleni jsem nasel v dokumentaci k AIXu, kde se uvadi, ze
fragmenty slouzi k jeste k drobnejsimu deleni samotnych bloku (nebo neco v
tomto smyslu).
Neni mi vsak jasny vztah mezi i-node bloky a fragmenty.

Diky predem za jakoukoli informaci.

emails: kubecek na seznam.cz, martin.kubecek na bull.cz (net)