Xerces a cestina

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Únor 6 19:39:46 CET 2001

On 06/02/2001, Gilhad wrote:

> Zdravim, nema nekdo zkusenosti s knihovnou Xerces (zpracovani XML)?
> Jde o to, ze kdyz ji predhodim zformatovany XML dokument obsahujici
> ceske znaky, tak nektere z nich prevede na znaky \0x1A a ja uz nevim,
> jak bych ji to rozmluvil.

Mozna, ze podpora ISO-8859-2 neni uplne optimalni. Vetsina parseru se
zameruje na UTF-8 (coz je z hlediska dlouhodobe perspektivy jiste
dobre). Zkusil bych tentyz dokument prevest do UTF-8 a jestli to bude
OK, asi je v Xercesu nejaka chybicka.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka