test pameti

Pavel XPJ Jisl xpj na brailcom.cz
Úterý Únor 6 20:32:40 CET 2001

Zdravicko,

  pred nedavnem tu probehly nejake informace ohledne testu ram a patche pro
jadra pro vylouceni spatnych adres. Protoze jsem "stastnym" majitelem vadne
pameti (na mem druhem DIMMu je 1 Mb cip (asi) vadny, alespon memtest86 to
pise), tak by me zajimalo, jestli uz nekdo toto resil a jestli by mi nemohl
pomoc s tim, jak to napsat lilu. Podle dokumentace k badram-patchi je potreba
vypsat vsechny adresy a to v cem se lisej, ale piste to zvlast pro kazdou
adresu, kdyz jich je 1M.

  Za pomoc dekuji,

s pozdravy Pavel

P.S. vse jinak funguje, ale dost casto mi to hazi SIGSEGV a tak si temer nic
nezkompiluju

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]----------------[ xpj3k ]-

-> my homepage :              http://xpj.nofuture.cz