Pro smich?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Únor 7 06:17:51 CET 2001

> [...]
> strucne vysvetlil co je Open Source a GNU a GPL. Jak je to s licencema?
> Protoze pokud je podminka, ze to musim distribuovat za penize a za cenu
> media nebo volne ke stazeni jak pak muze trebas suse "ukrast" SO od sunu,
> pocestit ho A nedistribuovat dal? A nebo kdyz si neco napisu, zkompiluju a
> budu to prodavat? je to nelegalni? Proc? A proc bych mel pouzivat ilegalni
> SO kdyz uz muzu mit ilegalni celej os i s kancl. balikem? Prominte mi mou
> neznalost? Btw To suse se neda stahnout? Tedy myslim ta jejich distribuce?

Neni divu. SUN jim to zatrhnul, protoze nazev StarOffice CZ, ktery tomu
dali, porusuje jejich prava.
SuSE tedy nezbylo nic jineho, nez svuj pocesteny SO5.2 CZ stahnout ze svych
webovych stranek a najednou bylo po rozruchu.

> a pritom prece maj baliky ktery
> sami nedelali a ted je prodavaji za penize,ne??
> Jirka

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz