OT: DocBook

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Únor 7 09:38:54 CET 2001

Robert Vojta schrieb in Nachricht
<20010207074441.B23166 na zuzana.cb.ipex.cz>...
># Hm, idea je velmi dobra (ostatne s nou neprisli prvi), ale doxygen
># mi na rozsiahlejsom projekte najprv zozral par desiatok MB pamati,
># potom sa na par minut zamyslel a nakoniec spadol.
>
>  Co je rozsahly projekt (u Vas)?

Tento pokus bol asi na 350 000 riadkoch, z toho asi 100 000
v (pomerne dobre komentovanych) headroch.

>Projekty citajici ~40000 radku to zvlada naprosto bez problemu,

No, projekt so 40000 riadkami si este ako-tak udrzim v hlave, resp.
som schopny vcelku bez problemov nastudovat  aj sam, mna prave
zaujimala dokumentacia niecoho vacsieho.

Ale skusim najnovsiu verziu (nebude problem ani pod Linuxom,
repository mame tak ci tak na unixovom stroji).

Zdravi
--
                                             Stano