Integrovana zvukovka Intel Corporation 82801AB AC'97 Audio

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Středa Únor 7 12:06:46 CET 2001

Zdravim,
	tak po vyřešení problému s grafikou jsem se dostal k dalšímu. Můj
motherboard ASUS CUSL2-M (i815E) má integrovanou zvukovku, kterou mi
sndconfig (na redhatu) najde jako %subj%, ale hraje nějak blbě.
Ukázkovej sampl přehraje zrychleně a hrozně potichu.
	Zkoušel jsem jiný ovladače, ale to už neudělá vůbec nic. Když nechám
to, co to nadetekovalo, tak mám nahraný násl. moduly.

i810_audio             12176   0  (unused)
soundcore               4336   2  [i810_audio]
ac97_codec              7888   0  (autoclean) [i810_audio]

	Podle výpisu /proc/ioports a /proc/interrupts je vše ok, žadný
konflikt.
	Nevíte někdo, jestli je tahle zvukovka rozchoditelná? Popř. jak?

Díky

Edas