RE: Vývojové prostředí

Tomáš Knaifl tomas.knaifl na logos.cz
Středa Únor 7 15:02:22 CET 2001

Subject: Re: Vývojové prostředí

> Proboha! Já se chystám, že začnu programovat pro Linux, a ono tohle! A
> rozhodně nehodlám opouštět C++, to raději opustím
> programování pro Linux.

no, kdby byl GCC tak buggy, tak se s tim nic neda prelozit... ja s GCC
(s tim co je ve slackwaru 7.1 -tusim egcs 1.2.0) nemam zadne
problemy...kernel to prelozi,
vsecko to prelozi, tak bych zase moc nebral vazne... Jediny problem, na
ktery jsem narazil,
tak na to, ze QT se neda prelozit s volbou -O6...

> Ale na druhé straně jsem četl, že gcc je čím dál více buggy, a že ho
> nahrazuje egcs. A to by mělo být výrazně lepší, než gcc. Ale
> zatím jsem
> jenom četl, praktická zkouška nastane později.

egcs se kdysi odklonilo od GCC a slo svou vlastni cestou...nicmene nekde
jsem narazil na to,
ze gcc se s egcs zase sloucilo a jedna se v podstate o tentyz produkt...

> Zatím jsem jenom prohlížel CygWin, který má být prý portem
> gcc pro Windows a
> abych se přiznal, nevím, co si mám o něm myslet. Moc se mi do
> tohoto nechce,
> je to takové zmatené.

to asi kazdymu, kdo byl/je zvykly na prostredi ms visual studia...je to
prece jenom o tom, ze neni nejaky
visualni projektovy spravce atd atd.. btw - docela pekne vypada
kdevelop, ale nezkousel jsem , tak nevim...

> S pozdravem
>
> Miloslav Ponkrác

S pozdravem

Tomáš Knaifl