Mys s koleckem (trosku delsi)

David Janko djanko na infoware.cz
Středa Únor 7 15:06:19 CET 2001

Dne st  7. únor 2001 12:55 jste napsal(a):
> Tak znovu:
>
>   Colas Nahaboo X mouse wheel scroll page
>   http://www-sop.inria.fr/koala/colas/mouse-wheel-scroll/

Zdravim vsechny zde,
take jsem se od vanoc stal "stastnym" majitelem mysi s koleckem, konkretne
zde jiz zminovane Genius NetScroll+ (PS2). Pro uplnost: dist debian, X 4.0.2.
Nejdrive jsem se podival na stranky xfree86 a nasel jsem, ze si mam nastavit
protokol NetScrollPS/2, coz jsem poslusne udelal. Mys skakala jako posedla,
kolecko nefungovalo. Pokracoval jsem takto: pujcil jsem si ms mys s koleckem
a odzkousel protokoly pro jistotu pro obe. Kolecko nefungovalo. Otazal jsem
se znameho pres inet, kteremu kolecko chodi - rekl mi, ze ma RH a ze v
XF86C... nic nemenil ani ze to tam (asi nejaky RH instalator mysi, nevim, RH
neznam) nic zvlastniho nenapsalo ... jeste jsem nasel neco o pridani
ZAxisMapping 4 5
do XF86Config, sekce pointer .. zadna sekce pointer v mem configu nebyla, tak
jsem ji jednak zkusil dopsal rucne, a jednak to uvest v sekci kde byla mys
(Input device) - v sekci InputDevice to Xka nebrali, v nove vytvorene
nerikali nic a take se podle toho tak chovali - kolecko nefungovalo.
Vycerpan experimentovanim s pitomym koleckem jsem to docasne vzdal - kdyz to
zde na konferenci ted probehlo, zkusil jsem zde uvedeny odkaz:
http://www-sop.inria.fr/koala/colas/mouse-wheel-scroll/

a nyni jsem zmaten uplne (mozna za to muze nedokonala znalost me anglictiny,
to nepopiram). Myslel jsem, ze to jen zalezitost Xserveru, ale tam jsou
uvedeny hruzy pro vsechno mozny .. zvlast pro KDE a pod.. Take jsem se chtel
podivat na ten imwheel (v minulych mailech ho tu nekdo zminoval, ze mu to s
nim chodi) ale odkaz je neplatny ...

Kdyby mi nekdo strucne vysvetlil, jakze to s tou mysi a konfiguraci v X >=
4.x.x je, byl bych moc rad ...... prinejhorsim se zkratka bez kolecka jako
doposud obejdu ....

Predem dekuji vsem.

S pozdravem
		David Janko.