Vývojové prostředí

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Únor 7 15:13:37 CET 2001

> Kdyz jsem byl na LinuxDay, tak mi tam ze strany Inprise bylo tvrzeno,
> ze v Kylixu bude misto VCL nova CLX, z vetsi casti prepsana a ze to
> bude pro Linux i Win nativni ... tezko zatim rici, jak to dopadne, ale
> zatim se na ni celkem tesim - i kdyz cena cca 40.000 Kc (a zatim jen
> pro Pascal verzi) mi pripada dost vysoka ... ale uvidim(e) na
> LinuxExpu, co predvedou ....

ono co ja viem (zdroj Kylix Roadshow) tak CLX bude len rozhranie medzi
programom a kniznicou teraz neviem ktorov ale mari sa my GTK? a
prerobeny databazovy subsistem tim ze bude jednoduchsi a nebude sa
tvarit ze zjedol vsetku mudrost sveta ;) niekde mam aj tu prezentaciu.

--
Ktora smrt je najlepsia?
Ked si vecer clovek lahne spat a rano sa zobudi mrtvy.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.